FAQ

  1. Czy jako pasażer jestem ubezpieczony?
    • Tak. Każdy pasażer objęty jest ubezpieczeniem NNW. Ubezpieczenie ważne jest w sytuacjach, które mogą się wydarzyć w trakcie pobytu w autokarze. Zdarzenia losowe, powodujące szkody Pasażera poza autokarem, nie są objęte ubezpieczeniem.

  2. Czy przewożąc dziecko w autokarze potrzebny jest fotelik?
    • Zgodnie z Ustawą Prawo O Ruchu Drogowym z dnia 15 maja 2015r w autokarach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w fotelikach ochronnych.

  3. Gdzie mogę zgłaszać reklamację, opinie oraz uwagi?
    • Wszelkie niejasności, skargi, uwagi należy zgłaszać pod numerem telefonu 608557767 lub mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Będziemy wdzięczni za Państwa sugestie gdyż nieustannie dążymy do podnoszenia poziomu naszych usług.

  4. W jaki sposób wynająć autokar, busa, vana lub limuzynę?
    • Wskazane zapytanie należy kierować pod adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub też skorzystać z formularza wyceny. Można także skontaktować się z naszym biurem pod numerem telefonu +48 608 55 77 67

  5. Jak często są postoje podczas podróży?
    • Średnio co 4h max 4,5h na 15-30 min lub zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.

  6. Czy w pojazdach jest klimatyzacja?
    • Tak w każdym

  7. Czy w pojazdach jest dostęp do internetu za pośrednictwem WiFi?
    • Tak – na życzenie klienta

  8. Od czego uzależniona jest cena usługi?
    • Od rodzaju pojazdu czy jest to limuzyna, van, bus czy też autokar
    • Od czasookresu wynajęcia pojazdu.
    • Od ilości przejechanych kilometrów.